Tuesday, January 6, 2009






Selamat pengantin baru kepada pasangan Zul & Liza...Seronok berkerjasama dengan mereka..Majlis yang aku kira rushing juga...Mana tidaknyer aku kena kejar masa..Kul 4.30pm aku dah get ready untuk buat sessi outdoor diputrajaya..Pukul 6.30pm make sure aku dah kena pulang pengantin dirumah sebab mak andam nak datang makeup pengantin perempuan..Sebab malam tu ada events malam muda mudi...Memang tak cukup time kalau diikutkan..tapi aku buat mana yang termampu..Hari tu juga ada events dekat putrajaya..Larian hadari..Tak dapat ler pose depan masjid n depan mahkamah...Aku pose mana tempat yang best n okey..Nak bawa pergi taman tapi nanti orang ingat taman belakang rumah dia plak..Lebih baik aku ambik angle bangunan..Tak payah cakap orang dah tau kat mana lokasi outdoor ni...aku suka dengan gambar2 pengantin ni...Apapun thanks pada zul dan family kerana melayan aku dengan baik...


MOHD ZULHAIRI & NORHASLIZA
Make up by : Galeri Faza Fiza ( K.Ina 0192351360)
Events : Bersanding,Outdoor Putrajaya & Malam Muda Mudi
Vanue : Kampung Olak Lempit
Date : 21 December 2008
Photographer : Eayda

No comments:

Post a Comment