Wednesday, January 7, 2009





Selamat pengantin baru kepada Nila & Siti...
Masa majlis diaorang ni aku difahamkan nikah pukul 8.30pm so,aku dah terpacak kat rumah siti pukul 8.15pm...Aku memang akan keluar awal..Takut apa2 jadi dalam perjalanan..So,sempatlah aku setting apa2 yang patut..Majlis belum bermula aku lepak kat luar..Aku jeling2 jam dah pukul 9.00pm knp majlis tak mula2 lagi..Pak imam dah sampai..Aku difahamkan pengantin lelaki sampai pukul 7.00pm lagi..Tapi until pukul 9.00pm aku tak nampak pun batang hidungnyer..Tak pe la mungkin lambat..So aku lepak2 la kat luar lagi..Tetiba pak imam datang kat aku dia tanye "mana pengantin?tak jadi nikah ker?" laaaaaa pak imam saya pun tak tau...So pak imam pun balik rumah dia...Tak jauh dari rumah pengantin..So kali kedua pak imam sampai pengantin tak sampai lagi... Hui,aku tengok jam dah dekat pukul 10.00pm....Biar betul ni... Aku g la tanya mana Pengantin?Orang tu bleh cakap dengan aku pengantin dah lari...Aku diam jer la..nak kata apa kan...tapi aku still tunggu lagi..Kul 10.30pm rombongan pengantin lelaki datang.Aku tersenyum dalam hati berkata "hui,nasib jadi kahwin" rupanyer mereka tersesat... So malam tu tak berapa bayak angle la..Hari pun dah lewat malam..Muka pengantin lelaki pun dah tak bermaya...so aku tak nak dera dia macam2..Esok masa bersanding aku tak berapa ragging diaorang sebab pengantin lelaki sakit kepala...Macam2 hal..Aku nak buat outdoor pun tak boleh hujan lebat..Tunggu gak hujan reda tapi tak reda2..So aku just pose kan mereka dekat pelamin dan bilik je la...


Nilakasuma & Siti Mariam
Make up by : Galeri Faza Fiza ( K.Ina 0192351360)
Events : Nikah & Bersanding
Vanue : Batu 9 Kebun Baru
Date : 13 & 14 December 2008
Photographer : Eayda

No comments:

Post a Comment